مراسم عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور پرشور کارکنان شرکت خانه سازی ایران و شرکتهای تابعه برگزار شد

مراسم عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور پرشور کارکنان شرکت خانه سازی ایران و شرکتهای تابعه برگزار شد

مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران، مدیران و کارکنان شرکت‌های تابعه، شرکت بین المللی بازرگانی و شرکت مشاور خانه سازی در محل نمازخانه دفتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری قرآن حسین یوسفی، در محل نمازخانه دفتر مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین توحید لو در باب کمالات و خصوصیات اخلاقی سیدالشهدا و همچنین اهداف و آموزه‌های واقعه عاشورا سخنرانی نمودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین توحیدلو با اشاره به تفاوت دیدگاه امام حسین (ع) که اساس آن امر به معروف و نهی از منکر است افزود، تفکر امام حسین (ع) از نهراسیدن از مرگ و نگرش درست به مرگ یکی از آموزه‌های عرفانی مکتب عاشورا و همچنین حق طلبی و عدالت جویی سالار شهیدان در واقعه عاشورا است.



در ادامه ایشان تسلیم بودن در برابر اراده پروردگار را از خصوصیات مهم امام حسین (ع) برشمردند به نحوی که والاترین نمونه تسلیم، در برابر اراده پرودگار است و امام حسین (ع) حتی در سخت‌ترین شرایط نیز جز به رضای خداوند نیاندیشید و در دشوارترین لحظه‌ها تنها به آفریدگارش امیدوار بود.

ایشان در سخنانی دیگر در باب اخلاق و معرفت چنین اظهار داشت: مکتب امام حسین(ع) به ما شخصیت و عزت نفس می‌دهد و این امر تاثیر مثبتی در کانون خانواده و همچنین جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به همراه دارد.

در ادامه مراسم ذاکر و مداح اهل‌ بیت سید جواد تهرانی در مصیبت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت مرثیه سرایی و نوحه خوانی نمودند.