نشست صمیمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران با کارکنان برگزار شد

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران با کارکنان برگزار شد؛

مهندس محمدرضا  محمودی با کارکنان شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در این نشست که به صورت جداگانه با معاونتهای اداری و مالی، اقتصادی و بازرگانی و فنی و اجرایی به منزله آشنایی و شناخت ظرفیت‌های کارکنان  برگزار شد،  گزارشی از وضعیت عملکرد حوزه خود به مدیرعامل شرکت ارائه نمودند.

محمدرضا محمودی در دیدار با کارکنان  حوزه معاونت اداری و مالی ضمن تاکید بر افزایش درآمد حاصل از ارائه خدمات اظهار داشت: با عنایت به گزارشات ارائه شده،  می بایستی با همدلی و همکاری و همچنین تلاش بیشتر همکاران نسبت به هم افزایی و پیشبرد اهداف شرکت و نسبت به برگزاری مجمع در زمان مقرر اقدام لازم صورت پذیرد.

همچنین ایشان در نشست با کارکنان معاونت اقتصادی و بازرگانی توجه ویژه به امرسرمایه گذاری و ایجاد درآمد برای شکوفایی شرکت را بسیار مهم دانست تا  انشاءا…  با توجه به پتانسیل بالای شرکت خانه سازی ایران به آن هدف مطلوب در راستای برنامه راهبردی شرکت دست یابیم.

در ادامه دیدار با حوزه معاونت فنی و اجرایی ایشان ضمن بیان حفظ کرامت کارکنان اظهار داشت: دغدغه های کارکنان را درک می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم تا حدی از مشکلات آنان بکاهیم و  به لطف خدا، شرکت خانه سازی ایران را با آن دوران طلایی خود برسانیم و پروژه های درمانی و عمرانی سازمان تامین اجتماعی که متعلق به بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز می باشد را در موعد مقرر حتی یک روز زودتر که باعث نجات جان یک انسان شود به بهره برداری برسانیم.

ایشان پاکدستی و سلامت اخلاقی کارکنان را بسیار مهم دانستند و ابراز امیدواری داشتند و با تلاش مضاعف  یکایک کارکنان بتوان ظرف چند ماه آینده شاهد به بهره برداری رساندن پروژه های بیمارستانی، درمانی و اداری سازمان تامین اجتماعی باشیم.

لازم به ذکر است در این نشست کارکنان هر حوزه در فضایی صمیمی مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف با مدیرعامل شرکت در میان و پیشنهادات خود را بیان داشتند.