مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران: ساخت و تجهیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در مراحل پایانی قرار دارد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران:

ساخت و تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در مراحل پایانی قرار دارد

 

آبادان – ایرنا – مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران گفت: عملیات تکمیل، ساخت و تجهیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در مراحل پایانی قرار دارد.

مهدی رستمی چهارشنبه در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جدید آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان از سال ۱۳۹۲ آغاز و در چند سال گذشته به دلیل تغییرات طراحی و مدیریتی دچار وقفه‌های طولانی مدت شده بود.

وی افزود:تا سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و بخصوص مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به خدمت‌رسانی به مردم، از سال ۱۴۰۱ کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل آن تشکیل شد.

رستمی گفت: خوشبختانه مراحل ساخت بیمارستان به اتمام رسیده و در پایان شهریور سال جاری تحویل موقت انجام شده و هم اکنون در مرحله رفع نقص و تجهیز هستیم و بر اساس پیش‌بینی انجام شده تا ۴۰ روز آینده رفع نقص به پایان خواهد رسید و بیمارستان در دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان از تکنولوژی روز استفاده شده است و امیدواریم این بیمارستان علاوه بر کمک به امر درمان بیمارستان ۱۷شهریور آبادان، در بحث توریسم درمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیمارستان تامین اجتماعی آبادان در محله فرهنگیان آبادان و در خیابان پنجم شرقی بیمارستان بهشتی واقع شده است و امکان خدمات‌دهی به شهرستان‌های شادگان و خرمشهر را نیز دارد.