مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دیدار خانواده شهیده زهرا برهان‌نژاد: شهادت؛ بالاترین رتبه‌ای است که به مؤمنین اعطا می‌شود
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دیدار خانواده شهیده زهرا برهان‌نژاد:

شهادت؛ بالاترین رتبه‌ای است که به مؤمنین اعطا می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دیدار خانواده شهیده زهرا برهان‌نژاد از کارکنان مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان که در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به فیض شهادت نائل شد؛ با اشاره به این‌که دشمن می‌خواست با این جنایت، وحدت مردم و مسئولان را خدشه‌دار کند و مردم را از مسیر انقلاب و نظام و وجود مقدس و نازنین آقا امام زمان (عج) دور کند، بر ضرورت همگرایی بیشتر و حضور مؤثرتر همه مردم در صحنه برای نقش بر آب کردن نقشه‌های خبیثانه دشمنان تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در این دیدار که در محل ساختمان ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد، گفت: بالاترین مرتبه شادمانی و خرسندی را شهدا و خانواده شهدا دارند. این سنت الهی است و خداوند متعال در قرآن‌کریم می‌فرماید شهیدی که در راه خدا می‌رود تا شهید می‌شود نه خوفی دارد و نه حزنی. خانواده شهیدی هم که در برابر سختی‌ها و گرفتاری‌ها استقامت می‌کند، همین‌طور است. این درسی است که مکتب اسلام به ما یاد داده و به همین علت هر قدر خون، پای این انقلاب و مکتب ریخته می‌شود به همان اندازه درخت اسلام و قران و انقلاب و مکتب تنومندتر می‌شود.

وی افزود: ما و خانواده‌های معزز شهدا در ظاهر تألماتی داریم اما این سنت الهی است که می‌گوید شهادت بالاترین رتبه‌ای است که به شهدا و خانواده‌های آنان اعطا شده است و به همین سبب است که خانوده‌های معظم شهدا با وجود همه مشکلات، محکم و استوار ایستاده‌اند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: شهید سلیمانی فرموده بود قبل از این که شهید بشوی باید شهید باشی. کردار و منش و الگوی رفتاری شهیده برهان‌نژاد، همه نشان از شهید بودن این بزرگوار قبل از شهادتشان است. به فرموده پیامبر گرامی (ص) بهترین مرتبت برای انسان مؤمن شهادت است و این بهترین و بالاترین و با‌عزت‌ترین مرتبه برای هر مسلمانی است. ما به این خانواده‌ها افتخار می‌کنیم که چینن شهدایی در دامن خود پرورانده‌اند.
وی ادامه داد: باید مراقب خود و تصمیمات و اقداماتمان باشیم که مبادا این راه و مکتب را گم کنیم. این مکتب شهید سلیمانی است که همه این شهدا را به سمت خود کشید. راه وصالی که شهید سلیمانی در مقام یک مؤمن به تمام معنا، در این مکتب تعریف کرد، راه رسیدن به معبود و راه وصال است. شهید سلیمانی مصداق یک انسان مؤمن و خدمتگزار بود. روح بزرگ ایشان همه را هدایت کرد. ایشان همیشه در بحران‌ها و سختی‌ها و در جاهایی که مردم به کمک نیاز داشتند حضور داشت چون انسانی بود که عاشق مردم و دین و ولایت و وطنش بود. لذا در این راه، از هر قشر و طیفی به او گرایش پیدا کردند، از چپ و راست، از شرق تا غرب و از دارا و ندار. همه را در این راه وصال به سمت و سوی خودش و بعد به سمت و سوی خدا راهنمایی کرد. کسی که خدایی باشد این‌گونه می‌شود. این شهدا هم در راه وصالی که شهید سلیمانی ترسیم کرد و در راه مکتب سلیمانی رفتند و امیدواریم ما هم پیرو این مکتب باشیم.
موسوی تأکید کرد: الان یکی از صحنه‌های بسیار مهمی که اگر شهدا بودند در آن عرصه فعال بودند و الان باید خانواده‌های شهدا در آن فعالیت کنند صحنه حضور در انتخابات پیش رو و کمک به مشارکت هر چه بیشتر مردم است. صحنه انتخابات پیش‌رو مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم است که به دنبال بر هم زدن نظم و آرامش و ایجاد اختلال در جامعه هستند.

وی افزود: امیدواریم با همراهی خانواده این شهید بزرگوار، با استقامت و پیروی از راه این شهید، بتوانیم عَلَم مقابله با دشمنان این نظام و مردم را با هم بلند کنیم. هر قدر بتوانیم راه این شهدا را که مسیر خدمت و توجه به امور مردم و ایجاد امنیت و آسایش تبیین کنیم، در راه شهدا قدم زده‌ایم. دشمن می‌خواست با این جنایت وحدت مردم و مسئولان و نظام را خدشه‌دار و خدای ناکرده مردم را از مسیر انقلاب و نظام و وجود مقدس و نازنین آقا امام زمان (عج) دور کند. باید با همگرایی بیشتر و حضور در صحنه، نقشه‌های خبیثانه دشمنان را باطل کنیم. همه ما باید ارائه خدمت به خانواده‌های معزز شهدا را در اولویت قرار بدهیم و نباید بگذاریم حواشی، باعث رنجش و ایجاد زحمت برای این عزیزان بشود و ان‌شاءالله پیرو خوبی برای راه شهدای این سازمان مردمی و انقلابی باشیم.
براساس این گزارش، خانم زهرا برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند در حادثه تروریستی چهارشنبه سیزدهم دی ماه سال جاری، در سالروز شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و در مسیر گلزار شهدای کرمان به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.