مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران  دردیدار با استاندار استان فارس:  پروژه بیمارستان 320 تختخوابی نیازمند حمایت بیشتری از طرف استانداری فارس و شهرداری شیراز دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در دیدار با استاندار استان فارس:

پروژه بیمارستان 320 تختخوابی نیازمند حمایت بیشتری از طرف استانداری فارس و شهرداری شیراز دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ضمن بازدید از پروژه بیمارستان 320 تختخوابی شیراز با استاندار استان فارس دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار استاندار فارس با توجه به اهمیت پروژه نسبت به رفع موانع و مشکلات ایجاد شده برای پروژه و حل آن توسط دستگاه‌های ذیربط دستور صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، صبح روز سه شنبه 17 مرداد ماه سال 1402 مهدی رستمی به همراه سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت از پروژه بیمارستان 320 تختخوابی شیراز بازدید و پس از آن با دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار استان فارس، دکتر حسن شاهی مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس و مهندس محمد حسن اسدی شهردار شیراز دیدار و گفتگو کرد.

استاندار فارس ضمن تاکید بر تحقق رفع همه موانع اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل این بیمارستان  کلیه دستگاه های ذیربط خصوصاً شهرداری شیراز همکاری های لازم را داشته وبیمارستان در کم ترین زمان ممکن در مدار خدمت رسانی به مردم شریف استان فارس قرار گیرد.

در راستای دیدار با استاندار فارس، مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران نشست مشترکی با شهردار شیراز انجام داده و مقرر شد صدور مجوزات لازم در کم ترین زمان ممکن و همچنین همکاری کلیه بخش ها با شرکت خانه سازی ایران برای هرچه سریعتر تمام شدن این بیمارستان در دستور کار قرار بگیرد.

رستمی در دیدار با استاندار فارس ضمن ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع پیش آمده در فرآیند اجرا تاکید نمود که شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به نمایندگی از سازمان تامین اجتماعی همواره در تلاش است تا در بهترین و سریعترین شرایط، امکانات لازم برای خدمت رسانی مراکز درمانی را فراهم نماید و انتظار می‌رود مدیران و مسئولان استان در این امر به یاری سازمان و شرکت سرمایه گذاری خانه سازی آمده و در تسریع انجام پروژه کمک نمایند.

در ادامه رستمی در پایان جلسات ضمن  تاکید بر پیش بینی و رعایت تدابیر لازم در اجرای پروژه بیمارستان شیراز و بررسی دقیق در اجرای آن و برخی مشکلات به وجود آمده در ادامه اجرای فاز 2 بیمارستان اظهار داشت: جهت رفع ابهام در اجرای ماده 15 و 16 قانون نظام مهندسی برای صدور پروانه سیستمی و کنترل های شهرداری از یک طرف و رفع ابهام در مطالعات تکمیلی بستر پروژه جهت ارائه به شورای فنی استان توانستیم  توافقات لازم را با استانداری فارس و شهرداری شیراز  انجام دهیم و با همراهی مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و همچنین اداره کل راه و شهرسازی و مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس موارد ابهامی پیش آمده مرتفع می گردد.

لازم به ذکر است پروژه بیمارستان شیراز با زیربنایی بالغ بر 68 هزار مترمربع با ظرفیت 320 تخت بستری با پیشرفت فیزیکی 30 در صد در مرحله انتخاب پیمانکار برای اجرای فاز دوم می باشد.