سرپرست شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در بازدیداز پروژه 1000 واحد مسکونی شمس تبریز تاکید داشت: تکمیل و تحویل واحدها به مشتریان در اولویت برنامه های شرکت

سرپرست شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در بازدیداز پروژه 1000 واحد مسکونی شمس تبریز تاکید داشت:

تکمیل و تحویل واحدها به مشتریان در اولویت برنامه های شرکت

دکتر رستمی در تاریخ 12 آذرماه،  ضمن بازدید از کلیه بلوک‌های پروژه شمس تبریز جلسه ای در محل پروژه با خریداران واحدهای مسکونی تشکیل دادند تا از نزدیک در جریان مشکلات و موانع چندین ساله که باعث به تعویق افتادن تحویل واحدها شده قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در این جلسه دکتر رستمی ضمن استماع درد و دل‌ها و گلایه های خریداران، اعلام نمودند که تکمیل و تحویل واحدهای خریداری شده در اولویت و از اهم برنامه های شرکت خانه سازی ایران می باشد.

ایشان تاکید داشت  با برنامه ریزی دقیق و تامین منابع مالی و افزایش نیروهای اجرایی در پروژه ان‌شاءا.. می توانیم از دغدغه‌های خریداران گرامی بکاهیم و واحدها را تکمیل و تحویل دهیم.

پس از پایان این جلسه، دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دکتر للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز ضمن بازدید از پروژه از نزدیک در جریان روند پیشرفت و عملیات اجرایی قرار گرفتند و دستورات لازم برای تحویل و تکمیل ساخت پروژه را صادر کردند.

لازم به ذکر است واحدهای مسکونی شمس تبریز در چشم اندازی بی نظیر واقع در زیباترین منطقه توریستی و تفریحی  ایل گلی شهر تبریز در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع و با طراحی لوکس و مدرن واحدها و مشاعات مطابق با استانداردهای روز معماری بصورت واحدهای دوخوابه و سه خوابه احداث شده است.