جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران برگزار شد.

جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران برگزار شد.

آیین جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با آغاز هفته وحدت، روز دوشنبه ۱۰ مهرماه در محل نمازخانه دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در این مراسم که با حضور دکتر رستمی مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد،  حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا امیری امام جماعت شرکت ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین آغاز هفته وحدت، سخنانی در باب اخلاق و فضیلت حضرت محمد (ص) بیان فرمودند.

ایشان با اشاره به آیه ۴ سوره قلم (وَإِنَّکَ لَعَلَىٰ خُلُقٍ عَظِیمٍ)  اظهار داشت:  در سوره قلم تاکید  به  برتری فضائل اخلاقی پیامبر اکرم (ص) نسبت به دیگر پیامبران شده است و ایشان با اخلاق نیک و کنش خوب، امّتش را به دین دعوت نمود. دین اسلام به عنوان کاملترین دین در بین ادیان است که در قرآن کریم به رعایت اخلاق تاکید فراوان شده است، ما در جامعه می بایستی روی اخلاق کار کنیم همان کاری که رسول اکرم (ص) با امّتش انجام داد.

در ادامه وی انتقال اخلاق و صفات نیکوی رسول اکرم (ص) به نسل های بعدی را بسیار مهم و از وظایف مسلمین دانست و بیان داشت: دین اسلام از نظر زمانی و مکانی کاملتر  از مابقی ادیان الهی است هر چند که اخلاق تمام پیامبران مورد تاکید است اما از لحاظ عقلی می بایستی به دنبال اخلاقیات دینی‌ای برویم که کاملتر است.

وی در ادامه افزود: ما نباید اجازه بدهیم دشمنان اسلام با ترویج روایات و فرهنگ غلط اندک شکافی بین جوانان مومن و دیندار ما با ایجاد دین زدگی به وجود بیاورند و می بایستی منطق های اسلام را که همانا اخلاق و سیره رسول اکرم (ص) است را در بین جوانان و آینده سازان کشور معرفی و گسترش بدهیم.

در پایان مراسم، اشعاری در وصف وجود نورانی رسول اکرم (ص) سروده شد.