تقدیر از مهندسان شاغل در شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران

تقدیر از مهندسان شاغل در شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران

مراسم تقدیر از مهندسان شاغل در شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران با حضور رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران آیین تقدیر از مهندسان شاغل در شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران با حضور مهندس کرد رئیس هیأت مدیره، دکتر رستمی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره و معاونین این شرکت برگزار شد.

در این مراسم دکتر مهدی رستمی ضمن تبریک روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس اظهار داشتند: شاکله و ستون شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران را مهندسان شاغل در این شرکت تشکیل می‌دهند و این خود نشان دهنده اهمیت نقش مهندسین در رشد و پیشرفت کشور در ادوار گذشته و آینده است.

وی با اشاره به لزوم آموزش و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در به روز نگاه داشتن سطح علمی بخش‌های مختلف شرکت، به تدوین یک برنامه جامع آموزشی برای سال آینده با هدف بالا بردن سطح علمی شرکت در تمام بخش‌ها اشاره نمودند.

در ادامه این نشست صمیمانه همکاران حوزه مهندسی مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان نموده و مدیرعامل ضمن استماع، با اشاره به کاهش دغدغه‌های کارکنان و اهمیت به سرمایه انسانی شرکت نسبت به رفع و پیگیری مشکلات دستورات لازم را به بخش‌های مربوطه صادر کردند.

در پایان جلسه با اهدای لوح از مهندسان شرکت قدردانی شد.