بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت سی‌وسومین سالگشت ارتحال امام راحل (ره) و سالروز قیام پانزده خرداد

در گام دوم انقلاب و در پرتو هدایت و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، تعالیم و آموزه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، چراغ راه نهضتی مردمی است که با تکیه بر شعارها و آرمان‌هایی چون آزادی‌خواهی و استقلال‌جویی و تحقق عدالت، با وجود همه دشمنی‌ها، به قدرتی موثر در معادلات منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است. نظام اسلامی، پشتگرم به حضور و مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها، همچنان استوار و قدرتمند، مسیر تعالی و پیشرفت را از میان انواع توطئه‌ها و تهدیدهای قدرت‌های استکباری جهان، طی می‌کند.

در حالی‌که ۳۳ سال از ارتحال آن پیر و مقتدای فرزانه می‌گذرد، شخصیت و میراث تاریخ‌ساز حضرت امام (ره)؛ همچنان الهام‌بخش آزادی‌خواهان و حق‌طلبان و جویندگان عدالت و برابری است. نظام جمهوری اسلامی به فضل الهی مصمم‌تر از همیشه بر پیمان وثیق خود با امام راحل، وفادار بوده و پرچم مقاومت، کفرستیزی و حمایت از عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی را با افتخار در جهان به اهتزاز درآورده است.

امام راحل، بزرگ‌مردی از تبار حسین (ع) بود که در نیمه خرداد سال 1342 پرچم مبارزه با طاغوتیان ظلم‌گسترِ ستم‌پیشه را بر دست گرفت و نهالی مستحکم نشاند که 15 سال بعد در 22 بهمن 1357، انقلابی مردمی و مبتنی بر ارزش‌های انسانی و اسلامی را موجب شد و نور امید را در دل مسلمانان مظلوم و انسان‌های آزاده جهان زنده کرد.

مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن بزرگداشت نام و یاد امام راحل و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی و با تأکید دوباره بر عهد و پیمان خود با خمینی کبیر (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، توفیق خدمت به 45 میلیون نفر از مردم شریف و انقلابی ایران را دارند. مردمی که امام راحل خدمتگزاری به ایشان را بالاتر از هر مقام و جایگاهی می‌دانست. امیدواریم در اجرای ماموریت‌های خطیری که در قبال ارائه خدمات به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی داریم؛ سربلند باشیم.