برگزاری مسابقات فوتسال سازمان تامین اجتماعی  به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

برگزاری مسابقات فوتسال سازمان تامین اجتماعی

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مسابقات فوتسال سازمان تامین اجتماعی با حضور 10 تیم در دو گروه در مجتمع ورزشی نگین غرب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران،  در این دوره از مسابقات شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در بازی نخست خود با تیم موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی با نتیجه 4 بر 1 پیروز این میدان شد.

در بازی دوم نیز تیم فوتسال شرکت خانه سازی ایران با 3 گل از سد تیم اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران عبور کرد و سپس در بازی سوم، تیم خانه سازی ایران  با نتیجه 4 بر 1 بازی را به تیم بیمارستان میلاد واگذار نمود.

اعضای تیم فوتسال خانه سازی ایران که انگیزه و تلاش زیادی نسبت به دوره قبل از خود نشان داده بودند، علی‌رغم پیروزی 3 بر 1 در بازی آخر گروه خود با شرکت خدمات ماشینی تامین،  با کسب 9 امتیاز ارزشمند به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باز ماند.

در پایان این دوره از مسابقات، در بازی رده بندی تیم فوتسال بیمارستان میلاد نتیجه را 2 بر 4 به تیم فوتسال اداره کل تامین اجتماعی استان تهران واگذار نمود و در بازی نهایی نیز تیم فوتسال ستاد مرکزی سازمان با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم موسسه حسابرسی گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

لازم به ذکر است برای تیم فوتسال شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران آقایان مجید رضایی، میلاد ابراهیمی،اکبرآقاجانی، ابراهیم طاهری مهر، امیر برزگرکریمی ، محمد چراغ زاده، میثم محمدی رستگار، مهدی اله یاری، محمود صادقی پور به سرپرستی آقای مهدی سیاهوشی تیم را همراهی کردند که در این مسابقات متاسفانه آقای اکبر آقاجانی از ناحیه دست دچار شکستگی شد.