بازدید مشاورین فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران از پروژه 1000 واحدی شمس تبریز

بازدید مشاورین فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران از پروژه 1000 واحدی شمس تبریز

حسین هادیانی مشاور عالی فنی و اجرایی مدیرعامل  و مسعود تارانتاش مشاور مدیرعامل در امور تحقیق و توسعه روز یکشنبه 18 تیرماه 1402 از پروژه 1000 واحدی شمس تبریز بازدید و با شهردار منطقه 2 و همچنین جمعی از خریداران واحدهای مسکونی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران، پیرو بازدید قبلی  مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران و دستور ایشان در تشکیل کارگروه تخصصی در تسریع و رسیدگی به مشکلات پروژه شمس تبریز، حسین هادیانی به همراه مسعود تارانتاش از مشاورین فنی و اجرایی با حضور در محل پروژه از موانع پیشرفت و شرایط موجود پروژه بازدید و آغاز عملیات اجرایی را با هدف تکمیل واحدهای بلوک A بررسی نمودند.

همچنین این کارگروه  بعد از بازدید از پروژه در جلسه‌ای با حضور شهردار منطقه 2 تبریز، معاون شهرسازی و معماری و شهردار ناحیه 3 در خصوص مجوزهای حفاری جهت ادامه فرآیند تامین انشعابات پروژه و همچنین اقدامات لازم در خصوص تمدید پروانه پروژه به بحث  و گفتگو پرداختند.

در پایان حسین هادیانی در محل احداث پروژه شمس تبریز گزارشی از نحوه اجرای برنامه عملیاتی تکمیل واحدهای مسکونی، با تاکید بر نحوه تکمیل واحدهای بلوک A را به اطلاع جمعی از نمایندگان خریداران رساندند.

ساخت این پروژه در سال 1381 آغاز و با توجه به موانع و مشکلات مختلف که در طول سال‌های گذشته در پیشرفت پروژه ایجاد شد، این پروژه به اتمام نرسیده است و با عنایت به دستور ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران کارگروه ویژه ای جهت تکمیل پروژه و تحویل واحدها به خریداران محترم تا حصول نتیجه تشکیل شده است.