بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران  از تاسیسات بیمارستان های تامین اجتماعی در استان خوزستان

بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران  از تاسیسات بیمارستان های تامین اجتماعی در استان خوزستان

مهدی رستمی: ما در خانه سازی ایران تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا بهترین شرایط در روزهای گرم سال برای فرآیند درمان هموطنان خوزستان فراهم شود.

 در پی افزایش بی سابقه دما در مناطق جنوبی کشور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به همراه مدیران اجرایی از بیمارستان های تامین اجتماعی در شهرهای دزفول، شوشتر، ماهشهر و آبادان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، مهدی رستمی مدیرعامل شرکت به همراه مهدی یزدانی سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، محمد حسن پور مدیرعامل شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین، سهیل سلیمانی ناظر مالی سازمان تامین اجتماعی، مقدسی مهریزی مشاور مدیرعامل در امور اقتصادی و بازرگانی از تاسیسات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول بازدید کردند.

در این بازدید رستمی با حضور در مراکز درمانی دلایل بروز مشکلات فنی سیستم های سرمایشی و خنک کننده در روزهای اخیر را مورد بررسی و رفع سریع ایراد و تمهیدات مناسب برای جلوگیری از اتفاقات مشابه را در دستور کار قرار داد.

وی همچنین در ادامه بازدیدهای میدانی با توجه به شرایط جوی گرم و بی سابقه در خوزستان، از بیمارستان تامین‌اجتماعی شهدای شوشتر بازدید و اعلام کرد تیم نگهداری تاسیسات به صورت مداوم در خصوص عملکرد چیلرها گزارش ارائه نماید.

در ادامه بازدید از سیستم های خنک کننده و تاسیسات پروژه های بیمارستانی مدیرعامل و مدیران همراه از بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر بازدید نمودند. در این بازدید ضمن بررسی و اندازه گیری دمای بخش های مختلف بیمارستان از مرحله تست چیلرهای نصب شده در پروژه بازدید و عملکرد آن در شرایط گرم مورد بررسی قرار گرفت.