بازدید مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران از پروژه درمانگاه تنگستان(دلوار) استان بوشهر

بازدید مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران از پروژه درمانگاه تنگستان (دلوار) استان بوشهر

مهدی رستمی روز چهارشنبه ۵ مهرماه از پروژه  در حال ساخت درمانگاه تامین اجتماعی تنگستان بازدید و با پیمانکار و عوامل اجرایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، دکتر رستمی در بازدید از پروژه درمانگاه تنگستان (دلوار) در محل کارگاه با پیمانکار و عوامل اجرایی جلسه‌ای مشترک برگزار نمود. در این جلسه وی ضمن تاکید بر تسریع ساخت پروژه در زمان تعیین شده اظهار داشت: طبق بازدید بعمل آمده، ساختمان درمانگاه از کیفیت اجرایی مطلوبی برخوردار است و در جلسه ای که با پیمانکار داشتیم بر جبران عقب افتادگی زمانی تاکید ویژه شد.
مدیرعامل شرکت پیمانکار هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور موضوع کمک های مالی را مطرح نمود که مقرر شد انشالله با برنامه‌ریزی و فعال تر شدن کارگاه، شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران هم نسبت به مساعدت های مالی به پیمانکار اقدام نماید.

پروژه درمانگاه تامین اجتماعی تنگستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران آغاز به ساخت شده است و در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۱۵۰ مترمربع در دو طبقه  شامل بخش های دندانپزشکی، اورژانس، اتاق احیاء، حراحی سرپایی و دیگر بخش های درمانی با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد در حال ساخت می باشد.