سرپرست شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین منصوب شد.

سرپرست شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین منصوب شد.

طی حکمی ازسوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، حسین ستاری به عنوان سرپرست شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در روز دوشنبه 20 شهریورماه سال جاری طی مراسمی با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و برخی معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، سرپرست شرکت مهندسان مشاور تاسیسات انرژی تامین منصوب شد. در این مراسم دکتر مهدی رستمی با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین در زمینه تعمیر، نگهداری تاسیسات بیمارستانی بیان نمود: شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین با سابقه بالایی که در حوزه تعمیر و نگهداری تاسیسات بیمارستانی دارد می تواند در افزایش درآمد و سود دهی مجموعه شرکت خانه سازی ایران و همچنین سازمان تامین اجتماعی نقش بسزایی را ایفاد نماید.

وی همکاری این شرکت با کلیه مجموعه های شرکت خانه سازی ایران و همچنین تقویت در حوزه آموزش و بهبود فرآیند نیروی کارآزموده و متخصص را از مهمترین وظایف این شرکت برشمرد.

دکتر رستمی در ادامه اظهار داشت: ورود شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین در حوزه طراحی تاسیسات بیمارستانی بسیار با اهمیت بوده و با حضور مهندس ستاری با توجه به سابقه و تجربه ایشان در امور تاسیسات بیمارستانی می تواند ضمن بالا بردن کیفیت طراحی در جا نمایی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی نقش بسزایی را ایفا نماد و از زیان های جبران ناپذیری که ممکن است در اثر عدم طراحی مناسب رخ دهد پیشگیری نماید.

در ادامه آقای مهندس عبدالرضا کرد رئیس هیات مدیره شرکت خانه سازی ایران  با اشاره به  اشتغال  بیش از 900 پرسنل در شرکت مهندسان تاسیسات انرژی تامین  و مهم دانستن چگونگی نوع تصمیم گیری در امور تاسیسات بیمارستانی اظهار داشت: مدیریت این مجموعه با توجه به نوع و حجم کار آسانی نیست، نگهداری سیستم های تاسیساتی بسیار مهم است به خصوص بیمارستانی، چه بسا که از تحویل موقت پروژه به بعد این شرکت به عنوان بازوی فنی شرکت خانه سازی ایران در حوزه تاسیسات اقدام می نماید. استفاده و   بهره مندی از ظرفیتها و تجربیات باعث پویا بودن و شکوفایی در حوزه تاسیسات شده و همچنین می تواند منجر به همکاری با سایر ارگانهای دیگر شود.

در ادامه آقای حسن پور مدیرعامل اسبق گزارشی از عملکرد شرکت در دوره تصدی خویش ارائه نمود و مهندس ستاری با توجه به اهمیت جایگاه تعمیر و نگهداری سیستم تاسیسات بیمارستانها بیان داشت:  با توجه به  ماموریت مهمی که این شرکت در طول مدت خدمت رسانی به بیمارستان ها دارد تلاش می کنیم در راستای بالا بردن راندمان کاری شرکت و جلوگیری از اتلاف انرژی با وجود تیم متخصص این شرکت برنامه ریزی های دقیقی انجام دهیم تا به امید خدا بتوانیم به  خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان سهمی داشته باشیم.

در پایان مراسم از آقای محمد حسن پور طی دور تصدی دو ساله مدیریت ایشان در شرکت تقدیر و تشکر شد.