برگزاری مراسم به مناسبت هفته وحدت و ایام مبارک ولادت حضرت رسول (ص)  و امام جعفر صادق در شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

برگزاری مراسم به مناسبت هفته وحدت و ایام مبارک ولادت حضرت رسول (ص)
و امام جعفر صادق
 در شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

همزمان با  اولین روز از هفته وحدت در ایام میلاد حضرت رسول اکرم (ص) ، مراسم سخنرانی در شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ، در این مراسم که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران و کارکنان برگزار گردید، دکتر توفیق از اساتید برجسته تاریخ اسلام درباره شخصیت بی بدیل پیامبر عظیم‌الشان اسلام (صلوات الله علیه و آله) و ریشه رسالت نبوی و اهمیت مودت و محبت در اسلام به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت اساس اسلام بر مبنای اخلاق  و رافت اسلامی  با تمامی جهانیان بوده است همچنان که در چندین جای قرآن کریم از حضرت به عنوان رحمه للعالمین یاد شده است.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه در حال حاضر شناخت و آشنایی با اخلاق و شیوه و سیره رسول اکرم کافی نبوده عنوان کرد؛ اگر عظمت واقعی رسول گرامی برای جهانیان روشن شود در همین عصر و شرایط دشوار امروز هم می توان با الگوگرفتن از پیامبر اعظم ، تفرقه و دشمنی ها را به مهرورزی و دوستی تبدیل سازیم.

همانطور که پیامبر اسلام(ص) در ابتدای بعثت خود خصومت‌های آن دوران را به مودت و برادری تبدیل کرد وظیفه ما مسلمانان نیز در همین راستا چنگ زدن به ریسمان الهی و وحدت حول محور دین مبین اسلام می‌باشد.

وی هفته وحدت را فرصتی مناسب و ارزشمند برای تحقیق و تامل درباره تاریخ و ریشه اسلام و اهمیت آشنایی با سبک خصوصیات اخلاقی و رفتاری نبی اکرم دانست .

لازم به ذکر می ‌باشد مراسم با پرسش و پاسخ پایان یافت.