شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی آبادان

*شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی آبادان*

مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به همراه مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از مراحل پایانی ساخت و تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی آبادان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، دکتر رستمی به همراه دکتر عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از مراحل پایانی ساخت و تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی آبادان بازدید کرد و روند پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مهدی رستمی با اشاره به تلاش های شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران جهت رفع موانع موجود در پیشرفت پروژه و تقدیر از حمایت های نمایندگان محترم مجلس و سازمان تامین اجتماعی برای تسریع در وصل انشعابات و اجرای مراحل پایانی پروژه، ابراز امیدواری کرد این بیمارستان به زودی و در تیر ماه سال جاری به بهره برداری برسد و به هموطنان عزیزمان در شهر آبادان و همچنین استان خوزستان خدمت رسانی نماید.

ساخت بیمارستان 160 تختخوابی آبادان در زمینی به مساحت 3/5 هکتار و با زیربنای 16 هزار مترمربع از سال 1392 آغاز و به دلایل گوناگون روند اجرای پروژه در سالهای گذشته متوقف شده بود که به لطف خدا و با حمایت و تاکید ریاست سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر در مراحل تکمیلی تجهیز قرار دارد.