بازدید مدیران شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران از بیمارستان 17 شهریور آبادان

بازدید مدیران شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران از بیمارستان 17 شهریور آبادان

مدیرعامل و مدیران شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران از بیمارستان 17 شهریور آبادان بازدید کرده و شرایط حفظ و بهره برداری از این بنای قدیمی را بررسی و استحکام سازه بنا را مورد بحث قراردادند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، مهدی رستمی صبح روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه 1402 از بیمارستان 17 شهریور آبادان بازدید کرد. در این بازدید که با همراهی مدیر درمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولین بیمارستان 17 شهریور آبادان صورت گرفت شرایط حفظ و استحکام بنای قدیمی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهدی رستمی با اشاره شرایط موجود بیمارستان و بازسازی های انجام شده در دوره های قبل ابراز امیدواری کرد با تلاش شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران  و حمایت های سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان قدیمی 17 شهریور پس از انتقال به ساختمان جدید حفظ خواهد شد و بخشهایی از آن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
بیمارستان 17 شهریور آبادان از قدیمی ترین بیمارستان های کشور است که در دوران هشت سال دفاع مقدس از میهن، نقش بسیار مهمی در درمان مجروحین جنگی داشته است و با توجه به قدمت تاریخی بیش از یکصد سال آن ،از این بیمارستان  می توان به عنوان بیمارستان تخصصی در حوزه  توریست درمانی بهره برداری کرد.
این بیمارستان در 12 بهمن ماه سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.