فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران برای تهیه لیست کوتاه پروژه برج های مسکونی هزار واحدی شمس تبریز

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکار

فراخوان:  04/05

شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران در نظر دارد پس از ارزیابی کیفی مناقصه گران واجد شرایط و تهیه لیست کوتاه ،  نسبت به انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح جهت تکمیل برج های مسکونی 1000 واحدی شمس تبریز واقع در بلوار ائل گلی تبریز خود اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌های پیمانکاری ساختمانی، دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری اعلامی به شرح زیر و ظرفیت آزاد کاری (تعدادی و ریالی) که از تجربه و توانایی کافی برخوردار هستند،  دعوت می‌گردد صرفاً با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) نسبت به خرید اسناد ارزیابی کیفی به‌ مبلغ 5,000,000 (پنج میلیون) ریال اقدام و اسناد مربوط را طبق برنامه زمان‌بندی  ذیل از طریق “ستاد” ارائه نمایند.

1-      مشخصات  پروژه ها :  پروژه شامل8 برج 24 طبقه مسکونی مطابق یکبرگ مشخصات پیوست اسناد می باشد . که عملیات باقیمانده هر برج بطور جداگانه به مناقصه گذاشته خواهد شد .( عملیات اجرایی یکی از برج ها به اتمام رسیده است . )

2-       مــوضوع فراخوان :  ارزیابی کیفی مناقصه گران

3-     مشخصات پروژه ها : مطابق یکبرگ جدول پیوست اسناد

4-       حداقل رتبه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری: رتبه 2 ابنیه و رتبه 3  تأسیسات ،  لازم است در زمان برگزاری مناقصه حداقل 3 ماه اعتبار داشته باشد،

5-      حداقل امتیاز ارزیابی کیفی قابل قبول: 70 امتیاز از 100 امتیاز

6-       شماره  فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد):  ۲۰۰۴۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰۵     

7-         کلیه هزینه های اجرای پروژه و مطالبات و صورت وضعیت کارکرد پیمانکاران از محل تهاتر با واحدهای پروژه پرداخت خواهد شد و شرایط و نحوه تهاتر در اسناد مناقصه اعلام خواهد شد.

8-       لذا ضروری است پیمانکاران متقاضی توان مالی لازم برای پیشبرد واجرای پروژه را داشته باشند و باید مستندات مربوط به توان مالی خود را ارائه نمایند.

 

·         اطلاعات زمانی فراخوان به شرح ذیل است :

9-        زمـان توزیع و انتشاراسناد در سامانه  :   از ساعت 14:00  دو شنبه تاریخ 1404/02/08

10- آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه  :  تا ساعت 17:00 یکشنبه  تاریخ 1404/02/14 و منحصراً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل دریافت است.

11-    آخرین مهلت ارسال و بارگذاری اسناد تکمیل شده در  سامانه ستاد : حداکثر تا ساعت 00: 17یکشنبه تاریخ  1404/02/28

12-  جلسه گشایش پاکات: ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 1404/02/29

 13-  باتوجه به اینکه کلیه مراحل فراخوان ارزیابی ، از دریافت و تحویل اسناد تا گشایش ، از طریق سامانه “ستاد”(setadiran.ir) انجام می‌شود، از هرگونه مراجعه حضوری به محل شرکت اکیداً خودداری گردد. لذا مقتضی است متقاضیان شرکت در ارزیابی‌ نسبت به ثبت نام در “ستاد” و ثبت مهر الکترونیکی و امضای الکترونیکی (مطابق با آگهی آخرین تغییرات مندرج در روزنامه رسمی مؤید صاحبان مجاز امضاء تعهدآور) اقدام نمایند.

 14-    حضور متقاضیان (مناقصه‌گران) در مناقصه به‌صورت گروه‌های مشارکت، قابل پذیرش نمی‌باشد

15-  کارفرما در رد یا قبول هر یک و یا همه پیشنهادات واصله مختار است و ارائه اسناد ارزیابی حقی برای شرکت کننده در ارزیابی ایجاد نمی‌نماید.

درصورت داشتن هرگونه سؤال، با شماره‌های 88650905-021 الی 29، داخلی 2411  امور پیمان، تماس حاصل نمایید.

16-  آدرس مناقصه‌گزار : تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به خیابان اسفندیار، خیابان شهید بابک بهرامی، پلاک 3، – کدپستی: 1968656811