پیام قدردانی دکتر میرهاشم موسوی در پی ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی
پیام قدردانی دکتر میرهاشم موسوی در پی ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی

تاکید رهبری بر رفع چالش‌های حوزه تأمین‌اجتماعی دستورالعملی است واضح، جامع و قوت قلبی برای تحولات اساسی

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، با صدور پیامی از ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقدیر و تأکید کرد سیاست‌های ابلاغی در حوزه تأمین‌اجتماعی، سرلوحه اقدامات و تحولات این سازمان قرار خواهد گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در پی ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، دکتر میرهاشم موسوی در پیامی تأکید و دستور رهبری در زمینه رفع چالش‌های موجود در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی را دستورالعملی واضح، جامع و قوت قلبی برای ایجاد تحولات اساسی در مسیر تضمین آسایش و تأمین آتیه مردم توصیف کرد.

متن پیام قدردانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

با عرض سلام و تحیت

پس از حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و درود بر ارواح طیبه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، لازم می‌دانم به عنوان خدمتگزاری کوچک از خانواده بزرگ و 45 میلیون نفری تأمین‌اجتماعی، مراتب سپاس و امتنان خود را از دستورات ویژه و سیاست‌های ابلاغی حضرتعالی در حوزه تأمین‌اجتماعی که سرلوحه اقدامات و تحولات این سازمان قرار خواهد گرفت؛ ابراز نمایم.

بی شک ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی توسط حضرتعالی، مطالبه و دستوری است روشن تا با ایجاد سازوکار مناسب و عملیاتی نمودن تغییرات اساسی، مطابق سیاست‌های ابلاغی، به آنچه که در اهداف عالیه نظام برای آسایش و تأمین آتیه مردم در طول زندگی اراده شده، دست یابیم. اهدافی که مطابق با مأموریت سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان متولی بخش مهمی از تأمین امنیت معیشت و تحقق بیمه همگانی برای تمامی اقشار، باید در حد و تراز انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران محقق شود. اینک ما خدمتگزاران حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، بیش از پیش مفتخر و مکلف خواهیم بود تا تحقق عدالت را به عنوان دال مرکزی فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان مدنظر قرار داده و در تحقق دستورات اعلام شده و ایجاد تحولات اساسی با تمام توان اقدام کنیم.

تأکید و دستور حضرتعالی در این سیاست‌ها بر رفع چالش‌های موجود در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی و تکالیف صریح مشخص شده مبنی بر صیانت از حقوق مردم، امانت‌داری، پایدارسازی و انجام اصلاحات قوانین، ساختارها و تشکیلات که دغدغه تمامی کارشناسان و دلسوزان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی است؛ دستورالعملی واضح، جامع و قوت قلبی است برای ایجاد تحولات اساسی در حوزه تأمین‌اجتماعی؛ تحولی که با ابلاغ این سیاست‌ها باعث شده مسئولیت ما در زمینه استقرار نظام تأمین‌اجتماعی جامع، یکپارچه، شفاف، کارآمد، فراگیر و چند لایه مضاعف شود.

در پایان به عنوان نماینده خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی و خدمتگزاری کوچک در نظام مقدس جمهوری اسلامی، متعهد می‌شویم در سایه عنایت الهی، دعای خیر شما و نیز تلاش شبانه‌روزی همکارانمان در سازمان تأمین‌اجتماعی، بتوانیم در مسیر تحقق این سیاست‌ها به ایفای تکلیف، نقش و خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی بپردازیم.