مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نشستی با مدیران حوزه فنی، عمرانی و املاک این سازمان: هماهنگی بین‌بخشی، شفاف‌سازی و توجه به هزینه‌های آتی تصمیمات از اولویت‌های حوزه فنی، عمرانی و املاک است
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نشستی با مدیران حوزه فنی، عمرانی و املاک این سازمان:

هماهنگی بین‌بخشی، شفاف‌سازی و توجه به هزینه‌های آتی تصمیمات از اولویت‌های حوزه فنی، عمرانی و املاک است

در نشست مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با مدیران و مسئولان حوزه فنی، عمرانی و املاک این سازمان که با هدف بررسی مسائل، چالش‌ها و دستاوردهای حوزه فنی، عمرانی و املاک سازمان برگزار شد، دکتر میرهاشم موسوی، ضمن تقدیر از زحمات همه همکاران این حوزه در سازمان و شرکت‌های تابعه، حوزه فنی، عمرانی و املاک را یکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین حوزه‌های فعال در سازمان تأمین‌اجتماعی دانست.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی با تأکید بر لزوم توجه به حقوق ذی‌نفعان در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات، تصریح کرد: افزایش هماهنگی بین‌بخشی، شفاف‌سازی در زمینه فعالیت‌ها و قراردادها و توجه به موضوع هزینه-فایده در تصمیمات و اقدامات، اولویت‌های اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه فنی، عمرانی و املاک است.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی افزود: افزایش همدلی و اعتمادسازی بین مدیران و همکاران مجموعه، زمینه‌ساز مدیریت بهینه هزینه‌ها، افزایش بازدهی و ارتقای بهره‌وری این حوزه خواهد بود.
دکتر موسوی همچنین توجه به موضوعات مولدسازی املاک سازمان و افزایش کیفیت، کاهش زمان و کاهش هزینه‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان را دو خط‌مشی اصلی حوزه فنی، عمرانی و املاک سازمان دانست و افزود: استفاده از تولیدات داخل کشور در تجهیز مراکز درمانی، توسعه اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت که فواید این توسعه، شامل حال سازمان تأمین‌اجتماعی نیز می‌شود.
قائم موهبتی، مشاور عالی مدیرعامل نیز ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل سازمان به این حوزه، گزارشی از عملکرد، اقدامات و دستاوردهای 15 ماه اخیر سازمان در حوزه فنی، عمرانی و املاک ارائه و موضوع اصلاح ساختار این حوزه را مهم‌ترین چالش فعلی این حوزه معرفی کرد.

وی همچنین با اعلام پایان تدوین و تکمیل سامانه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان در سال اخیر، از رونمایی از این سامانه در هفته پیش‌رو خبرداد.
همچنین مدیرکل فنی مهندسی سازمان و مدیران شرکت‌ها و مؤسسات تابعه فعال در حوزه فنی، عمرانی و املاک نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مدیریت خود، اظهار امیدواری کردند در سایه عنایات الهی و راهبری مدیریت‌عالی سازمان، ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان گسترش یابد.