مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران: به لطف خدا بیمارستان کوثر بروجرد در تیرماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران:
به لطف خدا بیمارستان کوثر بروجرد در تیرماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده مردم شریف بروجرد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بروجرد و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران و مدیران شرکتهای آبفا ، توانیر و گاز و نمایندگان کارگران شهرستان از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی کوثر بروجرد بازدید و ابراز امیدواری کرد با توجه به پیشرفت ۹۵ درصدی، این پروژه تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه، طی بازدیدی که توسط مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به همراه عباس گودرزی نماینده مجلس شورای اسلامی و مسلم مرادی فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستان بروجرد از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بروجرد صورت پذیرفت فرآیند پیشرفت این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران بیان داشت: بعد از توقف و مشکلات پیش آمده در روند اجرایی پروژه، وفق توافقات و برنامه زمانبندی عملیاتی جدید در ماههای پایانی سال ۱۴۰۱ تاکنون مطابق برنامه زمانبندی پیش بینی شده پیش رفت و ما شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه بودیم و در حال حاضر این پروژه با بهترین نوع مصالح و تجهیزات در مراحل پایانی نازک کاری می باشد که به امید به خدا حوزه فنی و اجرایی شرکت تلاش خواهد نمود که این پروژه به زودی در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان بروجرد و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

رستمی در ادامه با اشاره به تاکید مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اهمیت ساخت و اتمام پروژه بیمارستان کوثر و چند پروژه درمانی دیگر در کمترین زمان ممکن اظهار داشت: پس از تغییر ساختار مدیریتی در شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در آذرماه سال گذشته، حوزه فنی این شرکت با نگاه پروژه محور ،جلسات متعددی را با پیمانکاران پروژه ها درباره مسائلی همچون پیشرفت فیزیکی، بررسی صورت وضعیت ها و نحوه برنامه ریزی جبرانی اجرای پروژه ها برگزار کردند که این روند به صورات روزانه رصد می شود.

وی به حساسیتها و دغدغه های بخش تاسیسات و تجهیزات درمانی اشاره و چنین بیان داشت: بیمارستان کوثر بروجرد با پیشرفت ۱۰۰ درصدی در بخش تاسیسات از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و سیستم موتورخانه، گازهای طبی، چیلرو دیزل ژنراتور نصب و آماده بهره برداری شده اند.

در ادامه دکتر عباس گودرزی نماینده مردم شریف شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات عمرانی انجام شده در ماههای اخیر توسط تیم مدیریتی جدید شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران گفت: طبق بازدیدی که امروز به اتفاق مدیرعامل شرکت و مقامات استانی داشتیم این پروژه با تمام استانداردهای درمانی روز و با سرعت مناسبی درحال پیشرفت بوده ودر تیرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. که پس از قرارگرفتن در مدار خدمت به یکی از ظرفیت های عالی برای استفاده بازنشستگان، کارگران و عموم مردم شریف شهرستان بروجرد تبدیل میشود.
وفق اعلام دکتر رستمی کمتر از 5 درصد از کارهای پروژه باقی مانده که پس از بهره برداری این پروژه فرصت های شغلی قابل توجهی نیز برای مردم و متقاضیان ایجاد خواهد نمود.