دکتر موسوی در بازدید از بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد اعلام کرد: اختصاص 9500 میلیارد تومان در سال جاری برای پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی
دکتر موسوی در بازدید از بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد اعلام کرد:

اختصاص 9500 میلیارد تومان در سال جاری برای پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان سفر به استان لرستان، در شهرستان بروجرد و پس از بازدید از بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد و دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این بیمارستان و عیادت و گفت‌وگو با تعدادی از بیماران بستری در این مرکز درمانی، با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه توسعه این مرکز گفت: در سال جاری بیش از 9500 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله پروژه‌های توسعه‌ای بخش درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی که خدمات رایگان به بیماران بیمه‌شده ارائه می‌دهد، اختصاص داده شده است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی وی افزود: تأمین‌اجتماعی یک سازمان خدمات‌محور است که بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارگران، خدمت‌گیرندگان مستقیم این سازمان هستند و به نحوی همه مردم از این سازمان و خدمات آن منتفع هستند.

وی افزود: در بازدیدهای استانی و شهرستانی بنا بر این گذاشته شده که فرایندها، ظرفیت‌ها و مشکلات احتمالی در مسیر ارائه خدمات را به‌صورت مستقیم مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر موانعی هست آن‌ را برطرف کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجرد نیز به همین منظور حضور پیدا کرده‌ایم تا ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به همه همکارانی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند، موانعی را که ممکن است در بخش‌های مختلف وجود داشته باشد با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان محترم این شهرستان برطرف کنیم.
دکتر موسوی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما در تأمین‌اجتماعی، توسعه بخش درمان مستقیم است. به لطف خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، امروز ما بالغ ‌بر ۴۰۰ مرکز درمانی ملکی مستقیم داریم. همچنین در بخش توسعه، ایجاد و طراحی‌های اولیه در سال جاری ۱۸۳ پروژه در دست اجرا داریم که بالغ‌ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای کل پروژه‌های عمرانی سازمان در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی از جمله پروژه‌های عمرانی درمان مستقیم اختصاص داده‌ایم تا این بخش از خدمات‌رسانی را که به نحوی هم مورد نیاز است و هم مورد رضایت مردم عزیز است، تقویت کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در بیمارستان کوثر بروجرد نیز طرح توسعه در حال اجراست و در طرح توسعه این بیمارستان، تعداد تخت‌های بیمارستانی از ۳۲ تخت به بیش از ۹۶ تخت خواهد رسید که امروز شاهد پیشرفت خوب این پروژه بودیم و عزیزان قول دادند که تا پایان امسال به تحویل موقت می‌رسد و پس از آن امیدواریم با تأمین تجهیزات مورد نیاز، به‌سرعت به مرحله بهره‌برداری برای عموم جامعه به‌ویژه بازنشستگان،کارگران و بیمه‌شدگان عزیز برسد.
وی افزود: تلاش می‌کنیم که اگر موانعی هست در جلسه‌ اداری که امروز در این شهرستان برگزار می‌شود برطرف کنیم تا کیفیت خدمات مطلوب‌تر باشد.

پروژه توسعه بیمارستان کوثر به 97 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کشور از بیمارستان کوثر اظهار داشت: بیمارستان کوثر یکی از ‌پروژه‌های در دست اقدام شهرستان بروجرد است که تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری این شهرستان محسوب می‌شود.
وی افزود: هم‌اکنون این پروژه توسعه ای به ۹۶ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و این قابلیت وجود دارد تا به‌زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.
گودرزی گفت: افزایش حدود سه برابری مساحت فضای درمانی در این پروژه اتفاق خواهد افتاد تا با برترین استانداردهای درمانی مورد استفاده بازنشستگان، کارگران و عموم مردم قرار گیرد. البته در کنار این پروژه فرصت‌های شغلی قابل‌توجهی نیز برای مردم منطقه ایجاد خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم در سفر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به شهرستان بروجرد، بازسازی ساختمان اداره تأمین‌اجتماعی این شهرستان نیز که یک ساختمان فرسوده است، براساس استانداردهای روز در دستور کار قرار گیرد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان ابراز امیدواری کرد که این سفر منشأ خیر و برکت برای مردم شهرستان بروجرد باشد.