دکتر رستمی در جریان  بازدید از احداث ساختمان جدید بیمارستان هدایت تهران تاکید کرد: پروژه بیمارستان هدایت به زودی افتتاح می شود

دکتر رستمی در جریان  بازدید از احداث ساختمان جدید بیمارستان هدایت تهران تاکید کرد:

پروژه بیمارستان هدایت به زودی افتتاح می شود

 سرپرست شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران و جمعی از مشاورین و مدیران اجرایی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 2   آذرماه با حضور در محل پروژه بیمارستان هدایت تهران، از نزدیک در جریان روند اجرایی و تجهیز پروژه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در جلسه کنترل پروژه  بنا برتاکید دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ،  مبنی بر بهره برداری به موقع بیمارستان هدایت جلسه ای در خصوص برنامه ریزی دقیق برای  افتتاح آن تشکیل شد.

در انتهای جلسه دکتر رستمی اظهار داشت: با عنایت به تحویل موقت بیمارستان در تاریخ 18 آبان ماه، آماده سازی فاز اول بیمارستان که شامل درمانگاه و بخش سرپایی می‌باشد ، مقرر شد در آذرماه بیمارستان وارد مدار خدمت رسانی به مردم عزیزمان شود.

لازم به ذکر است پروژه بیمارستان هدایت در زمینی به  مساحت 7851 مترمربع و زیربنای  14608 مترمربع واقع در محله هدایت شهر تهران در 7  طبقه شامل بخش‌های مختلف بیمارستانی از جمله زنان و زایمان، کودکان، سی سی یو، آی سی یو، ریکاوری، بخش های جراحی و… و در مرحله تجهیز می‌باشد.