دکتر رستمی در بازدید از شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین: وارد رقابت بازار آزاد شوید

دکتر رستمی در بازدید از شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین:
وارد رقابت بازار آزاد شوید

سرپرست شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در تاریخ 8 آذرماه از شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین بازدید و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار وگفتگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در این بازدید مهندس حسن پور مدیرعامل شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین گزارشی از عملکرد شش ماهه اول و روند اجرای پروژه ها به سرپرست شرکت سرمایه گذاری ارائه نمود.
در ادامه دکتر رستمی ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه های کاری شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران اظهار داشت: ضروری است که شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین در جهت خروج از تک کارفرمایی وارد رقابت بازار آزاد و انجام پروژه هایی برای کارفرماهای مختلف شود و همچنین این شرکت می تواند با برنامه ریزی دقیق در بحث آموزش منابع انسانی به اهداف و چشم انداز خود دست پیداکند و حتی تبدیل به یک قطب تجاری و در عین حال مرجع آموزشی در زمینه تاسیسات، تجهیزات و انرژی شود.
لازم به ذکر است شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین در سال 1370 به منظور راهبری، تعمیر، نگهداری و اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی و توسط شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران تاسیس گردید. در حال حاضر این شرکت عهده دار تعمیر و نگهداری، بازسازی و اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی مراکز مختلف از قبیل بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز فرهنگی، ورزشی رفاهی و ساختمان های اداری سازمان تامین اجتماعی می باشد.