برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

برگزاری مراسم ولادت  حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم  جشنی با حضور هیات مدیره،سرپرست، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، در این مراسم ابتدا حاج آقای صفرزاده امام جماعت شرکت درباره فضائل و سجایای اخلاقی، ساده زیستی و ایثار  بانوی بزرگ دوعالم صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) سخنانی ایراد نمودند.

سپس آقای دکتر رستمی در سخنانی با تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، آن حضرت را الگوی زنان عالم دانست و اظهار داشت: ما باید از رفتار اخلاقی  حضرت فاطمه (س) الگو برداری نماییم به نحوی که در زندگی روزمره خود آن را احساس کنیم.ایشان کانون خانواده را بزرگترین سرمایه هر شخص تلقی نمود وانتقال الگوی رفتاری حضرت فاطمه(س) را به نسل های بعد ضروری و واجب دانست.

در ادامه مراسم، تعدادی از بانوان شرکت، دغدغه های کاری خود را به اطلاع سرپرست شرکت رساندند و در پایان مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات بانوان شرکت قدردانی  به عمل آمد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از زحمات آقای دکتر علی‌پور عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اداری و مالی در طول تصدی این معاونت تقدیر و تشکر شد و آقای محسن مظفری به عنوان سرپرست جدید معاونت اداری و مالی منصوب شد.