برگزاری آزمون استخدام شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین (بیمارستان تامین اجتماعی آبادان)

 

برگزاری آزمون استخدام شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین (بیمارستان تامین اجتماعی آبادان)

  بسمه تعالی

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین در نظر دارد به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز استان خوزستان تاسیسات بیمارستان تامین اجتماعی آبادان  به صورت قرارداد شرکتی (تابع مقررات قانون کار) از طریق آزمون افراد واجد شرایط به شرح ذیل را با آزمون کتبی و مصاحبه جذب نماید . لذا کلیه متقاضیان واجد شرایط به شرح ذیل می­توانند طبق مفاد شرایط تعیین شده این آگهی جهت شغل نیروی تاسیسات مراکز ذکر شده به درخواست بیمارستان تامین اجتماعی آبادان  از مورخ                               01 /1401/11لغایت مورخ 1401/11/20 جهت ثبت نام به سایت شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین به نشانی www.tamin-eng.ir  مراجعه نمایند.

الف ) شرایط عمومی استخدام

  1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  2. دارا بودن حداقل 25 سال تا 33سال سن برای متقاضیان

تبصره : گذراندن دوره سربازی تا 2 سال نیز  موجب افزایش سنی مذکور می گردد .

  1. نداشتن سابقه محکومیت کیفری
  2. دارا بودن پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم ( معافیت خدمت سربازی به استثنا معافیت پزشکی قابل قبول می باشد)
  3. متقاضیان می بایست ساکن و بومی شهرستان­های محل خدمت باشند ( حداقل در سه سال گذشته ساکن همان شهرستان باشند .
  4. همراه داشتن کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر (جهت شناسایی شرکت کنندگان) در زمان آزمون الزامیست .

 

 

ردیف نام مرکز نیروهای مورد نیاز مدرک مرتبط تعداد نیروی لازم
    1 بیمارستان تامین اجتماعی آبادان استادکار برودت دیپلم تا کارشناسی رشته های تاسیسات تهویه مطبوع ، مکانیک سیالات یا داشتن هر مدرکی مشروط به داشتن گواهی فنی حرفه ای بالای 300 ساعت مرتبط با تاسیسات 3 نفر مرد
استادکار برق دیپلم تا کارشناسی رشته های برق صنعتی -الکتروتکنیک برق قدرت یا داشتن هر مدرکی مشروط به داشتن گواهی فنی حرفه ای بالای 300 ساعت مرتبط با برق 1 نفر مرد
استادکار مکانیک دیپلم تا کارشناسی رشته های تاسیسات تهویه مطبوع ، مکانیک سیالات یا داشتن هر مدرکی مشروط به داشتن گواهی فنی حرفه ای بالای 300 ساعت مرتبط با تاسیسات 3 نفر مرد
سرپرست تاسیسات کارشناسی به بالاتر رشته های تاسیسات تهویه مطبوع ، مکانیک سیالات 1 نفر مرد
کارگر فنی تاسیسات دیپلم تا فوق دیپلم تاسیسات یا برق صنعتی و یا داشتن گواهی مهارت 300 ساعت برقی یا تاسیساتی

 

7 نفر مرد

 

*صرفاً مدارک صادره از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم و هنرستان های مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش مورد قبول خواهد بود.

*مدارک غیر از رشته های اعلامی حذف و وجوه واریز شده مسترد نمیگردد .

 ب ) شرایط اختصاصی استخدام

  • در کلیه موارد فوق و شرایط یکسان، اولویت با فردی است که سابقه بیمه پردازی بیشتری در کار تأسیساتی مرتبط با شغل مورد تقاضا داشته یا گواهی های مهارتی مرتبط بیشتری را ارائه نماید. لذا نیروی فنی می بایستی در خصوص هر کدام از سوابق کاری مرتبط، پرینت سوابق بیمه به انضمام رضایت نامه از عملکرد (صادره از محل کار قبلی) ارائه نماید .
  • جهت احراز بومی بودن ارائه شناسنامه صادره از شهرستان مورد تقاضا یا مدارک تحصیلی یا گواهی شغلی نشان دهنده اشتغال به کار یا تحصیل در همان شهرستان ضروری می باشد .
  • انجام مراحل بعدی؛ شامل آزمون و …… در صورت تکمیل مدارک و شرایط عمومی امکان پذیر می باشد.

ج) مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1-مراجعه به سایت شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین به نشانی www.tamin-eng.ir  و تکمیل فرم ثبت نام و الصاق یک قطعه عکس جدید ( آپلود عکس و مدارک مورد نیاز در فرم ثبت نام سایت الزامی است )

2-واریز مبلغ 2/000/000ریال (( دو میلیون ریال )) به شماره حساب 910000050 به نام شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین و یا شبا همین حساب به شماره

IR410130 1000 0000 0910 0000 50

*در صورت نقص مدارک و عدم رعایت دستورالعمل امکان استرداد وجوه میسر نمی باشد .

 

د)توضیحات و سایر شرایط

1- استخدام صرفا” به صورت قرارداد شرکتی ( نیروی فنی تاسیسات تابع مقررات قانون کار ) و بدون تعهدات رابطه استخدامی می باشد.

2- وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ شرایطی عودت نخواهد شد .

3- در هر مرحله از آزمون و یا پس از بکارگیری چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد .

4-مجموع نیروهای مورد نیاز18  نفر برای بیمارستان تامین اجتماعی آبادان  اشاره شده در جدول شرایط اختصاصی می باشند و با توجه به تعداد محدود مورد نیاز داوطلبان با بیشترین امتیاز پذیرش خواهند شد.

5-فرد پذیرش شده از طریق شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین به بیمارستان تامین اجتماعی آبادان  معرفی خواهند شد. کلیه امور پرداخت (حقوق و مزایا) و امور مرتبط با نیروها بر عهده شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین خواهد بود.

6-برای افرادی که عنوان کارگر فنی پذیرفته خواهند شد بالا بودن مدرک افراد ( بالاتر از دیپلم ) از نظر حقوق و مزایا و سطح شغلی، حقی ایجاد نخواهد کرد و افراد ملزم به اجرای شرح وظایف مرتبط با کارگر فنی خواهند بود.

7-افراد می بایست توانائی لازم جهت امور اجرائی را از نظر جسمانی و غیره به تشخیص کمیته مربوطه داشته باشند .

– کلیه افراد پذیرفته شده با هر مدرک تخصصی و تحت هر عنوان شغلی علاوه بر کار تخصصی خود موظف به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز واحد تأسیسات ( اعم از امور آب و فاضلاب ، و سایر امور محوله به واحد تاسیسات حسب تشخیص مسئولین ) بوده و در کلیه شیفت­های کاری تنظیمی مرکز موظف به اشتغال به کار عملی در واحد تأسیسات می باشند.

ه) منابع آزمون:

کتب در خصوص سرویس و نگهداری تاسیسات حرارتی و برودتی ( عمومی ) / برق خانگی و صنعتی (عمومی)

نکته: آزمون بصورت سئوالات تشریحی و تستی و مصاحبه حضوری برگزار می گردد.

 ی) مراحل ثبت نام و آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

1- برگزاری آزمون ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 1401/12/01

2- بررسی نتایج آزمون و اعلام نتایج در تاریخ 1401/12/15

3- انجام فرایند مصاحبه  از بین نفرات برتری که حدنصاب آزمون کتبی را دارا می باشند( 50% آزمون کتبی) در همان روز به عمل می آید.

4- محل برگزاری آزمون : درج در کارت ورود به جلسه ( یک روز قبل تاریخ آزمون در سایت شرکت)

5- آزمون تاریخ 1401/12/01 در صورت به حدنصاب رسیدن متقاضیان برگزار می شود.

و) نحوه گزینش ، امتیاز نهایی و……..

  1. 60 درصد امتیاز از طریق آزمون کتبی
  2. 40% درصد امتیاز از طریق مصاحبه حضوری ( حراست وآموزش 10 امتیاز ، فنی مهندسی ، مباحث فنی و مهندسی 30 امتیاز )
  • لازم به ذکر است که شرط قبولی و دعوت به مصاحبه فنی کسب نمره حداقل 50% آزمون کتبی می باشد.
  • انجام فرایند مصاحبه از بین نفرات برتری که حدنصاب آزمون کتبی را دارا می باشند( 50% آزمون کتبی) در همان روز به عمل می آید.
  • لازم به ذکر است در صورت ناقص بودن مدارک (بند ج) امکان برگزاری آزمون و انجام مراحل بعدی برای درخواست کننده­ها فراهم نخواهد بود و داوطلبان می بایست با بررسی دقیق مدارک در خواستی نسبت به پیگیری مراحل بعدی اقدام نمایند .

 

  • در صورتی که مدارک تحصیلی داوطلبان بالاتر از حداقل مدارک عنوان شده باشد این موضوع تاثیری در گزینش و …… نداشته داوطلب می بایست در صورت قبولی در همان شغل مشغول به کار گردد و ارائه مدارک بالاتر مورد قبول نبوده و با سایرین در یک سطح قرار خواهند داشت و نباید خللی در انجام وظائف و ……. ایشان به وجود آورد .
  • شروع به کار افراد منتخب صرفاً پس از تأیید هسته گزینش سازمان تأمین اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.
  • انجام به کار نیروها سه ماه به طور آزمایشی (با حقوق و مزایا) بوده و در صورت عدم رضایت از عملکرد کارفرما نسبت به جایگزینی ایشان از افراد ذخیره آزمون انجام شده اقدام خواهد نمود .
  • با توجه به برگزاری آزمون توسط شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین ، بیمارستان تامین اجتماعی آبادان در قبال آزمون  و برگزاری آن هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.