بازدید مقامات استانی از روند ساخت بیمارستان ۶۴ تختوابی مهاباد

بازدید مقامات استانی از روند ساخت بیمارستان ۶۴ تختوابی مهاباد

نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه مهاباد به همراه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران از پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی مهاباد بازدید کرده و در این بازدید به اهمیت ساخت این بیمارستان در مهاباد و همچنین کمک دستگاههای خدمات رسانی در سرعت بخشیدن به ساخت آن تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران، دراین بازدید که صبح امروز 9 فروردین انجام شد، مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران،جلال محمود‌زاده نماینده شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی و حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد حضور داشتند و فرآیند پیشرفت و برنامه ریزی در تسریع ساخت پروژه را طی جلسه‌ای مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جلال محمودزاده نماینده مجلس با اشاره به اهمیت بالای بیمارستان ۶۴ تختخوابی مهاباد در منطقه گفت: تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان مهاباد صد و ۱۷ هزار و ۴۵۰ نفر هستند که این تعداد ۴۶٪ مردم شهرستان مهاباد را شامل می‌شود. و این آمار اهمیت بالای نیاز این شهرستان به خدمات در حوزه درمانی، توسط سازمان تأمین اجتماعی را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت سازمان تأمین اجتماعی و نگاه ویژه و تسریع اجرا در چند ماه اخیر پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی گامی مهم در جهت خدمت به مردم این منطقه برداشته شده است.

بگفته این نماینده مجلس این بیمارستان می‌تواند ضمن خدمت رسانی به شهرستان مهاباد به شهر‌های اطراف و حتی جنوب استان آذربایجان غربی نیز خدمات ارائه دهد.


در ادامه این جلسه حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به بالا بودن سطح علمی شهرستان مهاباد گفت: آغاز به کار این بیمارستان می‌تواند به بالا بردن کیفیت خدمات درمانی این شهرستان و همچنین به بالا بردن اشتغال و جذب نیروی‌های متخصص بومی کمک شایانی کند.

در پایان نیز مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه مهاباد از پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی به اهمیت کمک دستگاههای خدمات رسانی به سرعت بخشیدن در پیشرفت پروژه اشاره کرد و خواستار حمایت های بیشتر مسئولین منطقه در رفع موانع احتمالی خصوصا همکاری دستگاههای خدمات رسان در انشعابات برای بالا بردن و تسریع در ساخت پروژه شد.