آگهی فراخوان مزایده عمومی یک مرحله ای (نوبت اول)
فروش تیرآهن دست دوم، ضایعات و سایر آهن آلات باقیمانده از سازه نگهبان
بیمارستان در حال توسعه شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج
شماره فراخوان 14030703/۳۹۷۵۷
شرکت سرمایهگذاری خانهسازی ایران در نظر دارد به نمایندگی از سازمان تامین اجتماعی نسبت بهفروش تیرآهن دست دوم، ضایعات و سایر آهن آلات باقیمانده از سازه نگهبان بیمارستان درحال توسعه شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج به وزن تقریبی 12.000 کیلوگرم از طریق مزایده عمومی یک مرحله ای و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، از طریق سامانه ستاد با شرایط ذیل اقدام نماید.
لذا از کلیه متقاضیان محترم دعوت می شود با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir در بخش مزایده دستگاه اجرایی/ اموال منقول، با شماره مزایده 1003093510000001 (سیستمی) نسبت به تکمیل مدارک و فرم های مربوطه، پیشنهاد خود را طبق برنامه زمانبندی مزایده از طریق سامانه ستاد ارائه فرمایند.
- مشخصات مزایده :
- مزایده گزار : شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به نمایندگی از سازمان تامین اجتماعی
- آدرس مزایده گزار: تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به بلوار اسفندیار، خیابان شهید بابک بهرامی، پلاک 3 شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران
- موضوع مزایده : فروش تیرآهن دست دوم، ضایعات و سایر آهنآلات باقیمانده از سازه نگهبان بیمارستان در حال توسعه شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج به وزن تقریبی کل 12.000 کیلوگرم
- محل انبار نگهداری موضوع مزایده : استان کهگیلویه و بویر احمد، شهر یاسوج، جاده آبشار، ابتدای بلوار ارم، جنب امام زاده عبداله، بیمارستان درحال توسعه شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج
- شماره فراخوان آگهی مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 14030703/39757
قیمت پایه مزایده : قیمت پایه مزایده درمجموع به مبلغ 2.047.500.000 ریال شامل (بدون مالیات برارزش افزوده)
- تیرآهن دست دوم به وزن تقریبی8.500 کیلوگرم به قیمت پایه 189.000 ریال به ازای هرکیلوگرم
- سایرآهن آلات ضایعاتی به وزن تقریبی3.500 کیلوگرم به قیمت پایه 126.000 ریال به ازای هرکیلوگرم
سپرده تضمین شرکت در مزایده (پاکت الف) : معادل 10% قیمت پایه مزایده به صورت چک تضمین شده بانکی و یا ضمانتنامه بانکی صادره از بانکهای دولتی و معتبر خصوصی با مدت اعتبار حداقل 3 ماه یا واریز مبلغ سپرده ازطریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ستاد و یا واریز نقدی به حساب شماره 297992612 بانک رفاه کارگران شعبه ظفر (شماره شبا 250130100000000297992612 IR) بهنام شرکت سرمایهگذاری خانهسازی ایران میباشد.
محل تحویل اصل تضمین شرکت در مزایده (پاکت الف) :
تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به بلوار اسفندیار، خیابان شهید بابک بهرامی، پلاک 3، شرکت سرمایهگذاری خانه سازی ایران طبقه دوم واحد حراست مزایدهگزار می باشد.
- درصورت پرداخت الکترونیکی و یا واریز تضمین شرکت درمزایده به حساب مزایده گزار، نیازی به تسلیم فیزیکی پاکت الف به واحد حراست نمیباشد و بارگذاری مستندات واریزی در سامانه ستاد و تائیدیه وصول واحد مالی کفایت میکند.
- درصورت ارائه ضمانت نامه بانکی و یا چک تضمینشده بانکی، میبایست در پاکت دربسته (پاکت الف) تحویل واحد حراست گردد.
- برنده مزایده ظرف مدت حداکثر 7 روزکاری از زمان اعلام برنده، رقم پیشنهادی خود را به حساب مزایدهگزار (شماره 22200222002 بانک رفاه کارگران شعبه بلوارآفریقا بهشماره شبا IR720130100000022200222002) ﻋﻠﻲﺍﻟﺤﺴﺎﺏ واریز نموده و پس از توزین اقلام و تنظیم صورتجلسه تحویل با حضور نمایندگان طرفین، مبلغ نهایی قرارداد محاسبه و مابقی آن توسط برنده مزایده پرداخت و ملاک عمل ﺧﻮﺍﻫﺪ بود.
- درصورت افزایش وزن و قیمت کل موضوع مزایده، مابقی توسط برنده مزایده (به عنوان بدهی) نقداً همزمان درمحل توزین بهحساب مزایدهگزار (شماره 22200222002 بانک رفاه کارگران شعبه بلوارآفریقا بهشماره شبا IR720130100000022200222002) واریز می گردد.
- درصورت کاهش وزن و قیمت کل موضوع مزایده، مازاد پرداختی(به عنوان بستانکاری) ظرف مدت 7 روز کاری پس از عقد قرارداد به حساب برنده مزایده عودت خواهد شد.
- جهت توزین موضوع مزایده، میبایست با حضور برنده مزایده یا نماینده معرفی شده وی و 2 نفر از نمایندگان مزایدهگزار (نماینده حراست و نماینده فنی) تیرآهن دست دوم و سایر آهنآلات ضایعاتی از یکدیگر تفکیک شده، سپس وزن هرکامیون قبل و بعد از بارگیری بر روی باسکول مشخص و متعاقب آن وزن خالص هریک از اقلام مورد مزایده در صورتجلسه تحویل درج گردد.
- برنده مزایده ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﻛﺎﻫﺶ ﻭ ﻳﺎ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻣﻘﺎﺩﻳﺮ موضوع مزایده، ﺣﻖ ﻫﻴﭽﮕﻮﻧﻪ ﺍﻋﺘـﺮﺍﺽ ﻭ ﺍﺩﻋﺎﻳﻲ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ.
- محل توزین موضوع مزایده، توسط مزایدهگزار درهمان شهر تعیین و هزینه آن توسط برنده مزایده (خریدار) پرداخت میگردد.
- تهیه، نظارت و پرداخت کلیه هزینه های مربوط به تامین نیروی انسانی، وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت برش، جداسازی، توزین، باسکول، حمل، جابجایی، خروج ضایعات، پاکسازی محل، اخذ مجوزات مربوطه، رعایت مسائل ایمنی، HSE و موارد ﻣﺤﻴﻂ ﺯﻳﺴﺖ، بیمه حوادث و هماهنگی امور برعهده برنده مزایده (خریدار) میباشد.
- پرداخت مالیات برارزش افزوده، مالیات، عوارض و سایر هزینههای مربوطه برعهده برنده مزایده (خریدار) میباشد.
- برنامه زمانبندی مزایده:
- تاریخ نمایش در سایت (تاریخ انتشار) : از تاریخ 1403/07/10 ساعت 8 صبح تا تاریخ 1403/07/28 ساعت 9 صبح
- مهلت بازدید از موضوع مزایده : از تاریخ 1403/07/10 تا تاریخ 1403/07/18 روزانه از ساعت 8 صبح تا 14
- مهلت دریافت اسناد مزایده : از تاریخ1403/07/10 تا تاریخ 1403/07/18 ساعت 9 صبح
- مهلت ارائه پیشنهاد قیمت و بارگذاری مدارک در سامانه ستاد: از تاریخ 1403/07/10 ساعت 8 صبح تا تاریخ 1403/07/28 ساعت 9 صبح
- مهلت تسلیم اصل ضمانتنامه و یا چک تضمین شده بانکی(پاکت الف) : تا تاریخ 1403/07/28 ساعت 9 صبح به واحد حراست مزایدهگزار
- زمان گشایش پاکتهای (الف) و (ب) و (ج) : در تاریخ 1403/07/28 ساعت 14 از طریق سامانه ستاد و همزمان در جلسه کمیسیون معاملات مزایدهگزار انجام خواهد شد.
- زمان اعلام برنده : در تاریخ 1403/07/29 ساعت 14 از طریق سامانه ستاد
3- اهم شرایط مزایده :
- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می باشد و کلیه مراحل مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، ارائه مدارک، ارسال پیشنهاد قیمت، اعلام برنده و اطلاع از وضعیت مزایده از این طریق امکان پذیر می باشد.
- موضوع مزایده به متقاضی که بالاترین قیمت را نسبت به قیمت پایه پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد.
- بازگشایی پاکات درصورت تکمیل مدارک مورد نیاز و با ارائه حداقل یک پیشنهاد عادلانه بالاتر از قیمت پایه مزایده انجام خواهد شد.
- هریک از متقاضیان شرکت در مزایده (پیشنهاددهندگان) درصورت ارائه کامل مدارک و احراز شرایط مزایده میتوانند درجلسه گشایش پاکات حضور یابند.
- مزایدهگزار در رد یا قبول هریک و یا همه پیشنهادات واصله بدون آنکه محتاج به ذکر دلیلی باشد مختار است و ارائه پیشنهادات، حقی برای متقاضیان شرکت در مزایده (پیشنهاددهندگان) و یا تکلیفی برای مزایدهگزار جهت فروش و یا انعقاد قرارداد با آنان ایجاد نمی نماید.
- کلیه اطلاعات و اسناد موضوع مزایده شامل مشخصات، شرایط عمومی و خصوصی مزایده، فرم پیشنهاد قیمت، نمونه صورتجلسه توزین و تحویل اقلام و پیش نویس قرارداد فروش در برد اعلان عمومی زیرسامانه مزایده سامانه ستاد، قابل مشاهده و بررسی می باشد.
- در هرمرحله از فرآیند برگزاری مزایده درصورت عدم اقدام بهموقع درمهلتهای تعیین شده توسط برنده، شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران (مزایدهگزار) مجاز به ضبط تضامین، سپرده و یا مبالغ پرداختی بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی و اداری به نفع مزایدهگزار خواهد بود.
- خرید اسناد مزایده رایگان می باشد.
- امکان بازدید از موضوع مزایده پس از انجام هماهنگی های لازم از تاریخ 1403/07/10 تا تاریخ 1403/07/18 روزانه از ساعت 8 صبح تا ساعت 14 فراهم می باشد.
- درصورت داشتن سؤال در مورد اسناد مزایده با شمارههای 29 الی ۸۸۶۵۰۹۰۵-02۱ داخلی 2306 و یا تلفن مستقیم 88650939-021 تماس حاصل فرمائید.